Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Sunday 6 January 2013

Kehebatan Shaklee AJHT dan Ostematrix

Sakit sendi

Penyakit ni muncul kembali bila seseorang tu mengandung atau dah melahirkan anak. Mula la kebas-kebas kaki, sakit lutut bila berjalan lebih, sakit belakang, sakit sendi dan paling tak tahan kena  'simpul biawak' atau 'tarik mengkarung' ketika tidur atau ketika bangun. Time ni lah rasa nak cabut sahaja kaki tu.

Tahu tak kenapa semua ni berlaku? Kekurangan kalsium? Memang kekurangakan kalsium akan menyebabkan semua ini berlaku. Ketika mengandung kalsium kita akan ditarik oleh baby untuk pertumbuhannya. Tapi kita tidak sedar sebenarnya kejadian sakit-sakit sendi ini mungkin bukan setakat kekurangan kalsium, malah ianya menandakan anda mengalami sakit sendi yang 'mild'.

Puncanya? Mendukung anak, kedudukan poster yang tidak betul yang terlalu lama, tidur dalam posisi yang salah, sering mengangkat benda-benda berat dan banyak lagi puncannya. Saya ada terbaca dalam blog artikelsihat, Dr Nizar telah memberi suntikan radiofrekuensi pada saraf sendi sekiranya ingin merawat sakit sendi yang mungkin tidak boleh dibendung. Dan alternatif lain beliau juga mengalakkan pemgambilan supplement antioksida dan vitamin sendi.

Mana pilihan anda? Kalau saya selagi boleh diubati dengan supplement tanpa perlu injection atau pembedahan saya kan pilih supplement. So supplement apa yang boleh kita amalkan untuk sakit-sakit sendi ni?


Di shaklee kita ada dua supplement untuk anda yang selalu sakit sendi atau cramp kaki iaitu Advanced joint Health Tablet dan satu lagi Ostematrix. Shaklee Advanced Joint Health Tablet mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%.

Manakala Ostematrik yang lebih dikenali sebagai supplement yang dapat membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.

Berminat untuk mencuba? hubungi saya

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...