Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Sunday 3 March 2013

Ostematrix adalah jawapan untuk anda yang sering letih, kejang2, lenguh2, sembelit...sakit belakang..sakit gigi,senggugut

Tahukah anda antara banyak2 vitamin yang saya ambil, Ostematrix adalah antara vitamin yang cepat dapat kesannya...Kalau orang tanya saya, apa vitamin untuk orang yang selalu letih, stress, lenguh2, sakit belakang, kejang...saya akan jawab Ostematrix..cukup hanya dengan Ostematrix untuk mengatasi masalah tersebut.



Saya mula makan Ostematrix sewaktu saya mengandung anak ke tiga, akhir 2011....dek tak tahan dengan sakit belakang semasa mengandung, saya google untuk cari suplemen yang boleh kurangkan kesakitan saya memendangkan saya punya 2 orang anak lagi untuk di beri perhatian....At last saya jumpa blog sifu saya mama cery...Alhamdulillah setelah amalkan suplemen asas iaitu Vitalea, B Comp, Vitamin C serta Ostematrix, kesakitan saya berkurang....bangun pagi rasa ringan, kekejangan di pagi hari pun hilang...memang bestt!


Bak kata Kak N...Kelebihan Ostematrix Shaklee ialah kerana ia 

mengandungi gabungan kalsium karbonat, kalsium sitrat dan kalsium sitrat 

malet disamping magnesium dan vitamin D yang mana ia tidak 

menyebabkan kita sembelit dan lebih selamat dari risiko batu karang


KESIMPULANNYA

Jika anda adalah seorang yang mudah stress, mudah kejang, ada masalah 

water retention, sembelit dan pra haid, pastikan anda memberi peluang 

diri anda mengubah nasib anda dengan Ostematrix.

Jika anda seorang yang bekerja dan sering keletihan, ostematrix antara 

jawapan terbaik membantu anda kekal bertenaga dan bersemangat!

Jika anda seorang ibu mengandung, ostematrix membantu mengelakkan 

kekejangan dan sakit tulang belakang.


Jika anda seorang ibu yang menyusu, ostematrix membantu pengeluaran 

susu anda dengan lebih baik provided prinsip utama penyusuan 

diamalkan.

Jika anda seorang wanita, ostematrix membantu mengurangkan risiko 

kereputan tulang ( osteoporosis)

Jika anda mempunyai masalah berat badan berlebihan, anda perlukan 

ostematrix demi memastikan kepadatan tulang anda mengampu tubuh 

badan anda!



Berikut komen2 dari customer2 kami...termasuk saya..hehhe:
Hazelina Alim yap ostematrix mmg bes .....sejak 3 minggu da tau prgnt x 
mkn ostmtrix br beli stok arini baru rasa segar bgn pagi....



Tuesday at 3:23pm · 


Ummi Hanifah Abd Halim OsteMatrix mmg best. Bgn pagi segar.



Tuesday at 12:46pm via mobile · 


Cery MamaFaiz OSTEMATRIX terbaiksss..mkn sebelum tidur 4bj.. esok 

bgn leh jd supermak.. ahhaha

Tuesday at 11:59am · 
Berminat?
Hubungi saya:
SMS 019-9824691

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...