Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Wednesday 19 June 2013

Nenek 100tahun sihat dan cergas dengan Meal Shakes

Harini nak share satu kisah dengan anda semua....kisah ni dikongsikan sorang kawan SID saya. Kisah ini di ceritakan oleh Miss Celine, Nutritionist Shaklee.

Seorang nenek berumur hampir 100tahun sihat dan cergas dengan Meal Shake. Dia memang ambil Meal Shake sahaja....siap bergambar peluk tin Meal Shake.
Satu hari tu nenek ni jumpa adik beradik yang lain, diorang semua ingat nenek ni dah meninggal...rupa-rupanya masih hidup. Masing2 berpelukan nangis-nangis.

gambar sekadar hiasan

mmm lepas ni saya nak bagi mertua dan mak ayah saya MEAL SHAKE pulak...sebelum ni saya bagi ESP< Vitalea dan Ostematrix ja.

Dengan menggantikan Meal Shake....senang...semua dalam 1.
Meal Shake kaya dengan 19 jenis vitamin dan mineral, protein, kalsium, magnesium, serat dan banyak lagi kandungan yang baik.

Bulan ni MEAL SHAKE...BUY 6 FREE 1....Berbaloi beli 1 set....bekalan untuk puasa juga, bagi tenaga dan kesegaran sepanjang hari.

Harga biasa RM114...bulan ni sahaja, harga berpuluh2 jimatnya hanya RMxx sahaja.




siapa lagi perlu meal shake?


Nak share dengan saya beli set ni?

Contact saya
Wan Na 019-9824691
Shaklee Independent Distributor
ID 880309


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...