Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Monday 17 June 2013

Shaklee New Distributor Training....Beessttt!

Selamat petang semua,

Harini nak share aktiviti saya hujung minggu lepas....tatkala anda dibuai mimpi, sibuk tonton tv atau sibuk duk shopping....saya dan SID di bahagian Utara melayan kegilaan kami dalam bisnes Shaklee ni.

Kami menghadiri satu kursus anjuran Shaklee... New Distributor Training yang julung kali di buat bukan sahaja di P.Pinang tapi di seluruh negara.

16 Jun 2013, 10am-6pm...alhamdulillah kami menyertai training yg dianjurkan oleh Shaklee sendiri.

Untung distributor Shaklee, tak pandai....Shaklee ada buat training...training untuk SID baru, untuk leaders dan untuk siapa yang berminat untuk jadi speakers.

Cukup untuk melatih kami menjadi SID yang berkualiti tinggi.
Speaker untuk training ini ialah Mr.Ethan Wang, Marketing Director di Shaklee.Banyak yang kami belajar dari beliau mengenai marketing dalam MLM Shaklee khususnya. Beliau bukan calang orang

Tidak lupa juga kepada Mr. Victor, Regional General Manager South East Asia yang turut memberi semangat kepada kami....orang yang hebat...awsome...kelihatan muda dengan kulit yang licin bersih dan senyuman tak lekang di bibir.

Menurut Mr Victor, beliau berjumpa dengan Shaklee semasa usianya 43 tahun...dan sehingga sekarang mengamalkan lebih 10 produk Shaklee antaranya ialah Vivix, Collagen, OmegaGuard, Vitalea, B Complex dan banyak lagi....beliau kelihatan muda disebabkan sel2 dan organ dalaman yang sihat...anda pernah dengar....kecantikan sebenar adalah kecantikan yang terserlah dari dalam..begitulah apa yang beliau alami sekarang..semuanya hasil dari consume Shaklee products.

Jom layan foto sepanjang training tersebut


Sijil yang saya dapat dalam training tersebut



With Mr Victor



Antara ahli Towards Freedom yang hadir


Inilah keseluruhan group NDT yang hadir semalam
Ada yang muda...ada juga yang veteren dan pelbagai peringkat antaranya yang hadir adalah engineer yang bagi kita sudah mempunyai gaji yang tinggi...pun join Shaklee.



The best is...kita boleh bawa anak2 bila join mana2 aktiviti Shaklee, cuma tanggungjawab tu kita sendiri yang tanggung. Tahniah Nadia, satu keluarga datang training dengan suami dan anak2 sekali. 

The fact about Shaklee Bussiness

>> Tak perlu modal besar
>> Boleh bersara bila2 masa
>> Bussiness tanpa sempadan
>> Unlimited income
>> People bussiness
>> Own your bussiness

hubungi saya untuk lebih lanjut 
                       

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...