Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Sunday 7 July 2013

Hi Tea Jutawan Shaklee

Alhamdulillah selamat menghadiri majlis Hi-Tea Jutawan yang di anjurkan oleh Master Cery sendiri.

Majlis ini diadakan di Palace of The Golden Horses, satu tempat yang high class di Kuala Lumpur. Saya macam bermimpi bila sampai kat situ...ye lah tempat mahal kan. Master Cery sanggup menggunakan duit sendiri yang diperolehinya dalam National Conference haritu.

Alhamdulillah....zaman sekarang ni mana nak cari leader macam ni...walaupun income dah sampai 6 angka bulan2, beliau sanggup lagi turun padang, sharing ilmu kepada warga jutawan, mendidik tak pernah jemu.

Walaupun saya dari Penang, saya sanggup turun ke KL semata-mata nak jumpa Master Cery dan leader2 hebat.

Dalam majlis ni, leader2 hebat Shaklee share pengalaman dan pahit maung mereka dalam menjalankan bisnes Shaklee. Betullah kata pepatah " Bersusah-susah dahulu bersenang2 kemudian".
Dalam bisnes Shaklee memang awal2 penglibatan perlukan usaha untuk membina group, once dah stabil, alhamdulillah semuanya senang.

Apa yang paling saya suka dalam bisnes Shaklee ialah produk, leader dan support group. Kami sentiasa diingatkan tentang amalan rohani...di mana sebagai penganut agama Islam, kami percaya reseki itu datang dari Allah..Jika kita jaga hubungan dengan Allah, maka segala apa yang dilakukan akan menjadi lebih mudah.

Alhamdulillah di samping menjalankan bisnes untuk  meningkatkan ekonomi keluarga, saya juga dapat mempertingkatkan amalan kerohanian saya.

Jika anda mahu bersama kami, hubungi saya. Saya akan bantu anda.

Dalam Shaklee, pendapatan yang di peroleh bergantung kepada usaha. Tak bermakna anda lewat sertai kami, anda berada di bawah. Jika anda berusaha lebih dari orang atas/upline, anda akan dapat lebih dari upline...begitulah uniknya bisnes Shaklee ni.

Hubungi saya segera.
FAST ACTION, FAST RESULT.

Lebih cepat anda sertai kami, lebih cepatlah anda dapat merasa income 4-6 angka.

Saya boleh dihubungi melalui talian berikut atau di fb saya:

Wan Na 019-982 4691
Whatsapp 016 441 5473.



Gambar yang di ambil sekitar majlis





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...