Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Saturday 13 July 2013

Kenapa anda MESTI PILIH Syampoo Shaklee?

sebabnye Paraben FREE 


Apa itu Paraben, dan mengapa Anda harus membeli produk perawatan kulit yang Bebas Paraben? 

Mengapa Bebas Paraben begitu penting untuk perawatan wajah?

Paraben adalah kelas bahan kimia. Ada banyak Paraben, dan mereka digunakan dalam banyak produk sebagai pengawet.

Mereka juga ditemui dalam banyak produk perawatan kulit merek terkenal dan produk anti penuaan yang mungkin sedang Anda gunakan sekarang, termasuk kosmetik.

Sayangnya Paraben telah dikaitkan dengan berbagai gangguan kesehatan, seperti kanser payudara. Dan banyak lagi. Dan tentu saja semua hal ini susah untuk benar-benar dibuktikan efek Paraben terhadap kesehatan, dan semua industri perawatan kulit, industri anti penuaan dan industri kosmetik menyangkal semuanya.



Perbezaan Shaklee

ProSanté Nourishing Scalp Treatment adalah formula eksklusif, yang terbukti mampu mengurangkan keguguran rambut semasa menyikat dan dapat melebatkan serta menguatkan rambut secara semula jadi apabila digunakan sebagai sebahagian daripada sistem Penjagaan Rambut ProSanté.

Shaklee memilih bahan-bahan seperti:

Ekstrak swertia dan halia untuk merangsang peredaran darah dan membekalkan tenaga untuk folikel rambut; Mineral kulit yang penting seperti kuprum, zink, mangan serta vitamin A dan E untuk membantu metabolisme kulit kepala yang sihat; dan Minyak daun pokok teh serta esktrak teh hijau untuk menentang kerosakan akibat radikal bebas dan faktor-faktor persekitaran lain.

Dan anda juga tidak akan menemui sebarang bahan kimia kuat yang boleh merosakkan rambut dan juga kulit kepala anda dalam rangkaian penjagaan produk ProSanté.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...