Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Saturday 31 August 2013

Aku mahu hidup luar biasa


Hidup luar biasa.....
Sejak terjebak dengan group hebat...group jutawan di bawah naungan Master Shareeza Hashim, jiwa saya makin terisi.

Dalam group hebat ini, kami tidak hanya di ajar ilmu menjana pendapatan, tapi kami dilatih dengan ilmu menjemput rezeki...alhamdulillah syukur saya bertemu dengan Master Shareeza. Beliau banyak membimbing,mendidik dan memotivasi kami dengan ilmu kerohanian di samping ilmu bisnes.

Antara yang ditekankan ialah:
- solat sunat dhuha
- solat sunat tahajjud
- zikir harian
- dan amalan magik yang di amalkan turun temurun dalam group kami.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...