Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Saturday 31 August 2013

Pengalaman closing Shaklee

Selamat pagi semua, 

Akhir setiap bulan ialah masa yang ditunggu-tuggu oleh semua pengedar Shaklee kerana hari tu merupakan closing atau penutup bagi bisnes kami pada bulan tersebut.

Bulan ini, saya berpengalaman merasai sendiri suasana closing di branch Shaklee Pulau Pinang. Ya Allah, memang sibuk..hari itu adalah hari yang menentukan berapa income kami, di mana rank kami pada bulan tersebut.

Ini gambar yang saya sempat snap semasa hari tersebut :)


Hidup luar biasa bila bersama Shaklee.

Alhamdulillah setahun sebulan sejak saya aktif dengan Shaklee, kini saya dapat melahirkan leader yang hebat.

Dalam Shaklee, bila anda dah jadi leader, anda dah boleh merasa income 4 angka. Jika anda berusaha lagi gigih, tak mustahil untuk mencapai income 5-6 angka. Saya sendiri sekarang akan bergerak ke income 5 angka.

Jika anda berminat untuk menjana pendapatan tambahan dengan shaklee atau berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai pelan pemasaran Shaklee, hubungi saya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...