Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Wednesday 11 September 2013

Peluang Mengubah hidup

PELUANG

Sebagai satu sumbangan khidmat masyarakat kepada para pembaca, saya ingin membuka peluang perniagaan untuk anda melalui Shaklee dengan syarat-syarat berikut:

1- Anda mestilah seorang yang benar-benar ingin BERUBAH tetapi tidak tahu BAGAIMANA.
2- Anda mestilah seorang yang benar-benar ingin BERNIAGA tetapi tidak tahu BAGAIMANA.
3- Anda mestilah seorang yang ingin CUBA BERNIAGA tetapi tidak tahu BAGAIMANA.
4- Anda mestilah seorang yang berani bertindak tanpa banyak SOAL.
5- 5 orang terawal akan dapat mendapat peluang bisnes dengan Shaklee tanpa sebarang yuran keahlian.*

*syarat dipatuhi.

Jadi kepada sesiapa yang berminat, boleh contact saya di FB atau telefon/SMS/Whatsapp saya pada talian 016-441 5473.

Saya doakan agar anda dapat mengubah gaya hidup dan sumber ekonomi anda. Semoga bebas juga dari pelbagai hutang yang membebankan dan menemui financial freedom dan time freedom untuk diri sendiri dan keluarga tercinta.

RUMAHKU SYURGAKU
HIDUPKAN UNTUK MEMBERI 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...