Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Thursday 5 September 2013

Penyakit Jantung...cegah dengan CoQ10

Setiap individu adalah berisiko untuk mendapat serangan Sakit Jantung, namun bagitu anda akan lebih terdedah kepada risiko Sakit Jantung sekiranya anda:


Pada 22hb Febuari 2012 lalu, penyanyi Latif Ibrahim, 62 tahun telah menghembuskan nafas terakhir di Institut Jantung Negara. Kematian Allahyarham adalah akibat komplikasi pelbagai penyakit termasuk Sakit Jantung. Sebelum ini, beberapa artis terkenal tanah air dan pemimpin negara turut diserang Sakit Jantung. Antaranya ialah Hani Mohsin, Izi Yahya, Khairil Khamis, Ustaz Asri Rabbani, Shamrin Fotograf dan Faizal Yusuf. 

Sebahagian besar dari mereka masih lagi muda iaitu dalam lingkungan usia 30-an hingga 40-an. Namun begitu Penyakit Jantung menyerang tanpa mengenal usia dan jantina. Hampir kebanyakan penghidap Sakit Jantung tidak menunjukkan sebarang tanda-tanda bahawa mereka sedang diancam Sakit Jantung. Bahkan sebahagian besar penghidap Sakit Jantung mengabaikan tanda-tanda awal serangan Sakit Jantung. 

Sekiranya anda mempunyai salah satu dari tanda-tanda awal di atas, usah berlengah lagi…Ambil tindakan segera sebelum ia merebak dan seterusnya mengancam nyawa anda.

Jagalah kesihatan jantung anda sedari awal lagi. Di Shaklee, kami menawarkan satu produk terbaik untuk jantung anda iaitu CoQHealth Plus.

Coq10 mengandungi campuran bahan semulajadi 28mg coq10 dengan tambahan vitamin e dan ektrak teh hijau. setiap kapsul diformulasi dengan minyak kacang soya untuk mengoptimakan kadar penyerapan. Tiada mengandungi bahan, pemanis, pewarna atau perasa tiruan.


Coq10 terdapat di muscle pada jantung yg  mana membantu meningkatkan tenaga di jantung  apabila jantung memiliki lebih tenaga, ia semakin lancar.

September merupakan bulan promosi bagi CoQHealth Plus....dapatkan produk ini segera sebelum kehabisan stok.

Retail : RM124...bulan ini anda berpeluang menikmatinya dengan harga yang lebih jimat.

Hibungi saya untuk maklumat lanjut
Wan Na 
019 982 4691

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...