Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Friday 21 February 2014

Anak tak nak ke sekolah? Cuba tips ni

Selamat pagi pembaca semua.
Anda anda anak? Berapa umur anak anda? Anda ada hantar mereka ke sekolah atau tadika? Ada masalah anak taka nak pegi ke sekolah?

Jom baca sikit, saya share tips dari Liyana Malek, pakar Emosi anak anda.
Saya sangat suka Liyana Malek ni, penyampaian dia sangat la bertenaga! Rasa nak je join dia punya kursus :D

Saya ada anak umur 6 tahun, Alya Nabilah dan 5 tahun, Adam Muqri. Kadang-kadang saya hadapi masalah bila mereka tak nak pegi ke sekolah. Jalan2 kat fesbuk, jalan2 kat blog terjumpa dengan Liyana Malek ni. Saya Like Page dia. Banyak info2 yang kita as parent dapat guna dalam mendidik anak2.

Alhamdulillah sejak saya amalkan apa yang di share, saya lebih mudah menguruskan anak2 saya.
Terima Kasih Liyana Malek.

Anda pun, patut cuba.

Ini saya share video dari beliau





klik pada gambar untuk baca lanjut


Wassalam.
Moga berguna untuk anda ibu2 penyayang. :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...