Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Saturday 8 March 2014

20 Testimoni ESP yang buatkan ESP selalu SOLD OUT

Selamat pagi semua? Apa khabar anda?
Saya harap anda sihat2 dan bertenaga menjalani rutin harian anda.

Pagini nak share dengan anda 20 TESTIMONI dari pelanggan Shaklee yang buatkan anda tak sabar memiliki setin ESP sekarang.
Bulan ni promosi ESP, maka WAJIB la anda grab 2,3 tin terus sebab bulan ni ada promosi, maksudnya harga ESP lebih JIMAT dari biasa.
Kalau biasa harganya RM 150...bulan ni saje anda boleh dapat RM1xx...haa nak tau harga kenalah 
SMS/Wechat/WA saya di 016 441 5473.
Harga promosi tak boleh nak display sebab itu syarat syarikat Shaklee. Harap maklum :D

Ok, jom tengok testimoni-testimoni yang saya sempat kumpul pagini. Sebenarnya ini hanya sebahagian saja..banyak lagi testimoni di luar sana. Di lain post nanti saya share lagi dengan anda.























































Customer ini ambil Zink dan ESP
Zink untuk kecutkan jerawat, rawat luka akibat jerawat
ESP memudarkan parut jerawat, baiki sel-sel kulit yang rosak


Jadi jangan tunggu lama-lama, GRAB ESP anda SEKARANG !
sebelum kehabisan.

Anda akan dapat 5 KEBAIKAN jika anda dapatkan 6 tin ESP
1. FREE 1 TIN
2.
3.
4.
5.
Nak tau apa yang 4 lagi tu, anda boleh hubungi saya.
Boleh Share beli bersama kawan-kawan anda.

Wan Na    
Wechat/SMS/Whatsapp 016 441 5473

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...