Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Sunday 6 July 2014

Bekas Pengacara NTV 7... cancer survivor. How he able to survive?

Biasa kalau sebut cancer, chances untuk hidup tu tak lama...tapi...Master Lau Chu Chian ni boleh survive dari kanser paru-parunya.

Semuanya terjadi lepas dia ambil Vivix.
Kehebatan vivix ada disiarkan di media. Klik link  ---> Vivix dalam Media

Di kala pesakit-pesakit kanser, SLE, diebetes, strok dan penyakit kronik yang lain sedang bertarung nyawa untuk terus hidup, vivix mampu memberikan sinar harapan kepada mereka dan dengan izin Allah s.w.t ramai yang dah pun sembuh sepenuhnya. Alhamdulillah.

Cuba lihat..betapa gembiranya dan sihatnya Master Law Chu Hian yang dulunya penghidap kanser. Beliau adalah cancer survivor dan bekas pengacara NTV7. Saya sendiri tergamam bila beliau umumkan usia beliau yang telah pun mencecah 50 tahun waktu di National Conference Shaklee bulan Jun 2013 yang lepas. Berapa kali saya tanya husband..betul ke?? Takut saya tersalah dengar! Memang tak sangka dengan badan yang fit, begitu bertenaga dan awet muda! Anda lihat dan nilaikan sendiri.

Penghidap kanser


testimoni vivix



Master Law Chu Hian dan vivix



Anda mahu juga rasa sihat dan bertenaga? Rebut peluang untuk cuba vivix bulan ini (July 2014) pada harga promosi! Ya..hanya bulan ini sahaja yer..Anda mampu jimat lebih dari RM100! Hubungi saya sekarang untuk harga promosi.

Beli 2 botol vivix..anda LAYAK untuk mendapatkan KEAHLIAN SHAKLEE PERCUMA! (Worth RM65)

Hubungi Wanna
Sms/Whatsapp  016 441 5473

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...