Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Monday 7 July 2014

Vivix adakah membantu cancer???

Sekarang ni ramai yang terdedah dengan risiko penyakit kronik...sekarang ni, tak pelik dah...dengan faktor persekitaran, pemakanan dan makanan yang kita makan, semua tu boleh menyumbang kepada penyakit-penyakit yang kita hadapi sekarang.
Sekarang nak cari makanan yang bebas kimia pun susah kan. Kalau ada pun mesti lebih mahal dari biasa.

Banyak testimoni yang ada berkaitan dengan vivix membantu masalah penyakit kritikal ni. Harini saya nak share satu artikel yang berkaitan --> Bagaimana vivix membantu masalah tersebut.




Jelas kan dari artikel tersebut..radikal bebas menyebabkan sel2 kita rosak dan musnah..inilah kanser..jadi antioksidan sangat penting pada ketika ini iaitu untuk menghalang radikal2 bebas tadi daripada terus merosakkan sel sel yang masih sihat.

Vivix merupakan satu2nya formulasi unggul hanya dari Shaklee. Tempat lain takde ye..hanya dari Shaklee..dan jika perlu adaa ingatkan, syarikat ini telah wujud sejak 50 tahun lebih lagi dan multivitamin pertama dari Shaklee tahun ni dah masuk usia 100 Tahun..dan, inilah satu2nya syarikat makanan tambahan yang masih bertahan dengan produk2 nya yang berkualiti sehingga sekarang..bukan setahun dua pastu lesap..no no..tanyalah nenek mak ke..insyaAllah diorang kenal Shaklee.



Nak diceritakan kelebihan Shaklee memang banyak..tapi jika anda nak betul2 kenal, anda harus cuba sendiri..saya dah cuba VIVIX..bukan sebab ada kanser, tetapi sebab saya merasakan sel2 saya kurang sihat


VIVIX ni umpama keajaiban dalam satu botol..dan dia memperbaiki sel dari peringkat DNA lagi..dan kita semua maklum bahawa binaan asas manusia ialah sel, jadi penyakit juga berasal dari sel2 yang tidak sihat..jika masalah di’tackle’ dari akar umbinya, pastinya hasil selepas itu sangat hebat kan..so tepuk dada ..fikirkan sendiri..


Pertanyaan lanjut, hubungi:
Wanna 
SMS/whatsapp 016 441 5473

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...