Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Thursday 11 October 2012

Segalanya tentang ESP


Selamat pagi Family Kiosk Vitamin.

Cane hari anda harini? ada baik ka? :)


Jom ceriakan hari anda dengan ESP! minuman protein yang mengenyangkan, mudah, pelbagai khasiat! boleh kurus dan cantik! mudah disediakan :) ESP dah bantu saya pulihkan parut2 lama, beri saya tenaga sepanjang hari dan cantikkan kulit saya :) Sekarang tak payah lagi make up utk ke sekolah (perkara yg seringkali tak sempat nak buat).Best!!!


PROMOSI ESP masih berlangsung lagi ye. Sape yg belum dapat, dapatkan segera. SMS saya 019-9824691 utk HARGA BERBALOI2 JIMAT!!!

Harga biasa RM 150..bulan ini saje harga RUNTUH!!
SETIN 850g utk sebulan stgh..tarikh luput 2014..lama lg boleh beli 3-4 tin..nak dpt harga jimat mcm ni tak tau bila lg ye.

atau..anda boleh kongsi dgn kawan2,sedara mara beli 6 tin percuma 1 tin dan anda dapat FREE MEMBERSHIP Shaklee.


Segalanya tentang ESP:


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...