Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Sunday 22 July 2012

Kenapa saya pilih Shaklee?


Harini saya nak share sikit..kenapa saya pilih shaklee?...bila saya survey, ramai yg kata shaklee ni mahal.... ye ke?... kalo beli sikit2 mestila mahal..cuba beli banyak2 dan kira value dia termasuk kebaikan yg kita dpt drpd ambik shaklee ni..
Bagi saya..
1. Harga Shaklee berpatutan untuk long term investment..(tak cekik darah mcm certain brand)
2. Produk2nya Natural (Gabungan Alam semulajadi dan Latest Science Technology)
3. Brand ni dah established lama kat market (Perintis dlm pemakanan tambahan sejak 1956)..... so takdela nak risau bab2 halal ke,tiruan ke,racun ke..... 
4. Terbukti Berkesan melebihi 50 tahun...

Anda nilaikanlah sendiri....

Then, ada org tanya saya, kenapa nak ambil suplemen? kalau kita makan cukup seimbang, kita kan dpt semua nutrien yg badan perlukan..kalo makan lebih pun, badan akan buag..rugu je makan suplemen byk2...
Meh kita tengok dulu apa itu suplemen?...Supplemen @ Pemakanan Tambahan adalah produk-produk pemakanan yang mengandungi vitamin, garam galian, asid amino, dan herba, dan sebarang ekstrak campuran bahan-bahan ini. Basically..individu yang tidak mengambil makanan seimbang dalam diet harian mereka memerlukan makanan tambahan.

Antara sebab2 kenapa kita perlukan suplemen:
-Kita sering berhadapan dgn pencemaran alam sekitar
-bdn kita memerlukan sesetengah nutrien dgn dos yg lebih tinggi
-buah2an atau sayur2an mungkin terjejas atau tercemar
-mengamalkan gaya hidup tak sihat
-gangguan penyerapan nutrisi daripada makanan
-kehilangan nutrien dlm makanan
-kebanyakan rakyat malaysia hanya mkn mengikut selera rasa

Jadi terpulanglah pada anda...org kata, ukurlah baju di badan sendiri.... :)
credit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...