Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Sunday 22 July 2012

Shaklee & me


Supplements?Vitamins?Jamu?Makanan Tambahan? 
Saya yakin dan pasti... majoriti orang di luar sana tak menafikan kepentingan pemakanan tambahan ni....sbb tu kat market sekrang brlambak dah macam2 brand....sampai tak tahu nak pilih mana satu..kan?..

bagi saya,saya pilih Shaklee sebagai supplement saya, setelah berbagai produk yg saya cuba..saya pernah ambil jamu, tonik, tapi bila dah pregnan,saya takut nak ambil semua tu..

Saya mula berkenalan dengan Shaklee apabila berjumpa dengan blog kak Cery Mamafaiz . Masa tu saya tgh mengandung anak ke-3.. tiap2 kali mengandung, saya pasti akan sakit badan, sakit belakang.. sebelum pregnant, saya suka cari produk2 jamu kalau badan rasa tak sedap sikit. tapi masa tu tengah pregnant, so takut nak ambik produk2 tu lg.. 

Disebabkan tak tahan sakit badan, tambah pulak masa tu dua org lg anak saya tengah aktif, saya pun google la.mencari suplemen yg semulajadi yg boleh diambil...tup..tup jumpa blog kak Cery Mamafaiz tu. Saya cuba set hamil yg ada vita-lea, B-complex, vita-c dan ostematrix...





ni lah produk2 shaklee yg saya amik masa pregnan

Alhamdulillah, selepas beberapa hari consume, sakit belakang hilang, badan rasa ringan bila bangun pagi...ESP dan omega saya add on slps kandungan 5 bln.. Seronok jugak la, boleh buat rutin harian..

Mula dari hari tu,saya teruskan consume suplemen Shaklee ni...saya mula dengan set trial utk consume 30 hari dahulu. setelah 2 bulan, saya ambil full set sebab lebih jimat..mahal jugak yea....tapi bila kira2, bahagi darab..ambil full set lebih jimat, sebab tahan sampai 4 bulan... untuk anak2 pun saya beli jugak.. saya bagi diorang Mealshake.. mula2 diorang tak mau, lama2 ok...lama2 tiap2 hari nak...SEDAAAAAPP!! 

Anak2 saya,Kakak 4 tahun, abang 3 tahun. Diorang ni memilih makan, kalau makanan tak sedap tu, tak mau makan, lebih rela makan nasi dengan kicap je. Saya pulak time tu tengah pregnant, kadang2 penat nak masak, beli je makanan kat kedai...satu hal lagi diorang ni tak suka makan sayur, saya risau tak cukup zat..so, dengan memberi mereka mealshake, saya lebih yakin mereka dapat semua keperluan harian yg diperlukan...


Masa berpantang pun saya consume produk shaklee set berpantang... rasa lain sgt perubahannya... saya rasa lebih bertenaga, badan lebih segar berbanding sebelum2 ni.. masa anak pertama dan ke-2, saya ambik produk jamu...Dengan Shaklee, susu cepat keluar dan lebih meriah, saya tiada masalah sembelit..baby saya pun tiada masalah angin perut..


Sekarang saya masih consume shaklee set menyusu...susu meriah dan saya dapat kumpul EBM utk anak saya dengan lebih banyak sbg persediaan bila saya dah kerja dan di bulan puasa nanti..

So, apa Supplements,Vitamins,Jamu,Makanan Tambahan pilihan anda?

Insyaallah..saya akan share dengan lebih detail dalam post yang akan datang, apa yg ada dalam suplemen yg saya consume ni....sharing is caring ..right..dan walau macam mana melimpah ruah pun brand yg ada di pasaran.. sy tetap akan jadi pengguna setia SHAKLEE..insyaAllah....

Untuk mereka yang di luar sana yang takut untuk mencuba shaklee. atau rasa beban untuk membeli shaklee dlm original size (full pack).....myvita2u menyediakan Euphoria Trial Pack untuk dicuba selama 30 hari...


Harganya? tentulah anda mampu untuk dapatkannya...only RM 75 - RM 130 (free delivery pos) mengikut jenis set pilihan anda

dan ingatlah..kesihatan itu penting...supplemen ini sekadar pemakanan tambahan...bak kata2 org putih ..prevention is better than cures... Renung-renungkan...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...