Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Sunday 22 July 2012

Set kesihatan mana?


Set A - Kesihatan Optimum



Set C - Set Berpantang





Set Mengandung

Set J-1 (Trimester 1)



Set J-2 (Trimester 2 & 3)




Set Penjagaan Diri


Set D (Kesihatan Kulit / Kesuburan)




Set F (Penjagaan Dalaman Wanita)


Set N (Suami Isteri)




Set K (Pengurusan Berat Badan)

Set K-1


Set K-2



Set G (Resdung / Alergi / Astma / Eczema)




Set H (Pertahanan Badan)



Set M (Kanak-kanak)



*Alfalfa tidak boleh diambil oleh pesakit SLE

* tak tahu atau confuse nak amik set yang mana??? sila contact saya di 016 - 441 5473 / kioskvitamin@gmail.com untuk order, pertanyaan consultation atau nak cuba consume untuk 30 hari.
   
Jika nak dapatkan di branch shaklee yang berdekatan anda  boleh guna ID saya 880309 dan inform saya untuk mendapat consultation percuma.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...