Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Friday 27 July 2012

Kulit saya makin berseri, mulus dan bersih...anda nak tau rahsianya?

Wah... hangat topik wajah berseri, bersih , kulit lebih mulus di kalangan geng2 euphoria... ni nak dekat Raya.. semua orang nak kulit yang cantik gitu.. ada siapa2 taknak?
Anda inginkan kulit yang cantik? Bagi saya semua orang dilahirkan cantik..Anda adalah apa yang anda fikirkan... Jika anda fikirkan anda cantik, maka semua akan melihat anda cantik.. Ingat ye bahawa kecantikan dalaman itu lebih penting.. dari hati yg bersih akan terpancar ke raut wajah ia akan bersinar.. ahaha.. Tapi ape2 pun.. back to realiti. utk mendapat kulit yang cantik,mulakan dgn pemakanan dan gaya hidup sihat...

Dulu, saya banyak masalah kulit... muka ok, tapi baagian badan yg lain terutama di bahagian kaki...saya ada penyakit eczema (gatal2)...bila dah gatal..memang tak leh tahan..garu je kejenya..akhirnya tempat gatal tu tinggal parut...dah banyak produk yg sy guna...hasilnya hampa...sehinggalah saya jumpa Shaklee... 


Apa yang saya mkn?
Pengambilan yg konsisten Vitamin E, ESP (soy protin), Vitamin C, B Complex Empat ni saya wajib mkn hari2..GLA Complex selang sehari... Alhamdulillah lepas seminggu, saya dapat rasa kulit semakin licin, lembab dan parut kat betis yg banyak mcm bunga tu makin pudar....harap2 semua parut tu boleh hilang.....


Berapa lama kesan ini pada wajah?
Terus terang saya kata.. dalam seminggu anda akan nampak kulit anda berseri.. glowing gitu... dan dlm masa 21hari sel kulit akan berganti baru.. dan kesan pengambilan vitamin2 di atas seperti GLA complex.. adalah dlm 2-3bulan...

Cubalah dan tanpa anda sedari, ramai akan bertanya apa yang anda amalkan... :-) . Dan oh ya. Trial Pack utk kulit cantik,mmg antara trial pack yang glemer dan mendapat sambutan yg tinggi hari2..



Puan Wan norazlinaShaklee Independent Distributor [ID No : 880309]
019-9824691 | wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...