Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Sunday 22 July 2012

Suplemen saya..


Inilah suplemen yg saya sedang consume sekarang



Kenapa saya ambil semua suplemen ni?

1) bila saya pump, susu saya lebih cair. saya takut anak saya tak puas bila minum 

2) saya nak bekalkan susu yang berkhasiat utk anak saya.saya tak mau nanti anak saya tak puas minum, then saya kena bagi susu formula pulak. kalau boleh saya nak bf sampai anak min 2 tahun...saya nak fully bf..InsyaAllah

3) saya nak lebih bertenaga dan cergas disebabkan saya kena jaga 3 orang anak, dan layan suami dan bekerja jugak...semua tu memerlukan tenaga yg banyak..kalo badan saya lemah, saya tak dapat menyediakan keperluan rumah tangga saya..

4) saya tak mau ambil produk jamu atau produk lain sebab saya takut efek ke anak saya pulak nanti..biasanya kalo badan saya penat saya akan cari produk jamu..now, saya dah jumpa shaklee yg sememangnya dah terbukti kehalalan, keberkesanannya dan semula jadi yg tidak akan memberi kesan buruk pada badan...

5) saya jenis picky eater jugak,so dgn pengambilan suplemen ni,sy pasti anak saya dapat zat yg cukup

Disini saya sertakan sedikit info mengenai vitamin2 glamor ini...demand tinggi di kalangan ibu menyusu.. sehingga ada yg memanggilnya produk tambah susu badan.." produk tambah susu badan?" bukan saya yang kata yer...yg saya kata suplemen Shaklee cume mempercepatkan penghasilan susu ibu dgn syarat kerap pam,jaga makan,rehat,doa,pengambilan air.. blabla.. semua kene balance...... Hmm.. well.. anda nilaikan sendiri....
http://4.bp.blogspot.com/_YzXbZ8ZFuQI/TFzIeenU1WI/AAAAAAAAAtw/Q216pX7BEOo/s320/vitaLea.gif

Vitalea~lengkap dgn zat besi.Ianya diformulasikan khusus dengan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh tubuh. Ia dapat Meningkatkan kesihatan secara menyeluruh dan Memberikan perlindungan menentang kerosakan radikal bebas
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgejfXA6Qih7K2BOKJ1g-XbBV8DVvzBKwx8fWPDGKmbOQfodck45jFg61Rq_XQKUui0tVmdWeVPLWVGxnC8I0m_TKQKdNQG8yVicTfXjo4i4iokAS74c4F8tm1Da58QV8ejzFZlIhxmntRr/s1600/bComplex.gif

Vitamin B-Complex menyokong fungsi saraf dan menukarkan tenaga dari makanan. Shaklee B-Complex mengandungi kesemua 8 jenis Vitamin B yang diperlukan oleh tubuh
http://healthy.babykawaiistore.com/wp-content/uploads/2011/06/vitaC500mg.gif
Vitamin C – Vitamin C merupakan bahan antioksida berkeupayaan tinggi yang juga turut dikenali sebagai nutrisi yang berupaya melakukan semua perkara. Utk kulit yang cantik, anda perlukan Vitamin C
http://i1.lelong.com.my/Malaysia/Shaklee-Energizing-Soy-Protein-Canister-850g-1002-13-btakyew@1.jpg
ESP (Energizing soy protein) – Tubuh manusia tidak mampu menghasilkan semua asid amino yang diperlukan. Sedangkan asid amino ni penting utk pembentukan enzim, hormon, tisu dan sel. Shaklee ESP membekalkan 14 gram non-GMO Protein Soya berkualiti tinggi yang mengandungi semua Asid Amino Perlu termasuk 9 Asid Amino Perlu yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjiC6agORSoxEKxEnrP-jKs_i3sg0vfdikbIA1MjtfIiF25_-FiFGdIC6-_sQeL2pTBR38sw4DKUvDJBcQgdMX5dQCUbhrth6OxxMdXr_J8UM-R7lzciiHvEdMlr8TLHD3lpQB2rfXOoJg/s1600/Image15236829.jpg
Ostematrix (Calcium Magnesium) – diperlukan untuk menyokong pertumbuhan tulang dan gigi dan juga mengurangkan risiko osteoporosis

Alfalfa adalah galactagogue yg turut membantu menggalakkan penghasilan susu ibu secara natural dan alfalfa juga berfungsi utk keintiman wanita.
credit


Jika nak sentuh bab2 testimoni.ada banyakkk sangat ibu2 yg dah teruja, nanti saya kongsikan pengalaman mereka di entry akan datang

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...