Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Friday 3 August 2012

Performance Drink.Minuman tenaga yg menyegarkan saya sepanjang berpuasa dan menyusu

Salam sejahtera semua..harini dah masuk hari ke-16 kita berpuasa...sebut tentang puasa, persediaan supaya kekal cergas dan bertenaga.... ini dia minuman kegemaran saya..penyelamat saya dari kelayuan sepanjang berpuasa dan menyusu badan / breasfeeding...dah seminggu Performance Drink ni ada semula di pasaran...Sebelum ni habis dirembat customer2 kami...

Seminggu berpuasa tanpa Performance Drink..saya boleh bertahan puasa sampai pukul 5 ptg je...lepas tu, kena baring sbb rasa lembik, terhidrat, tgn terketar2 dah...sik baik hubby memahami..dialah yg tolong saya masak untuk berbuka..sayang dia..maunya tak lembik..pagi saya ke sekolah melayan kerenah anak2 didik yg pelbagai tu, pastu saya pam susu,simpan... bila balik umah, baby pulak isap susu..df (direct feeding)....

Now, saya dah dapat Performance Drink saya.saya pastikan minum Performance Drink ni segelas semasa sahur untuk memastikan saya kekal bertenaga sampai lah waktu berbuka... Anda bagaimana? mau mencubanya? contact saya ye untuk dapatkan Performance Drink anda..anda pasti tak kecewa dengan kesannya..

Apa sebenarnya Performance Drink ni?
Apa yg ada dalam Performance drink?



Minuman Hidrasi Tulen - Sebelum, Semasa dan Selepas latihan

Penghilang Dahaga untuk Si Juara
Penyahhidratan merupakan penyebab biasa bagi kelesuan dan tahap pencapaian yang kurang memberangsangkan bagi para atlet. Shaklee Performance® terbukti secara klinikal untuk menyokong tahap hidrasi berbanding air.  Tambahan pula, Performance mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi yang lain.

Campuran Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari   dengan campuran unik karbohidrat kami  dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.

Terbukti secara klinikal
Ujian makmal terhadap atlet dengan pencapaian cemerlang menunjukkan yang Performance Shaklee dapat:
•    Mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan 
      hidrasi
•    Memberikan spektrum elektrolit yang menyeluruh termasuk 
      kalsium dan magnesium (bukan untuk jenama unggul)
•    Memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan 
      keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina.

Dapatkan yang Terbaik, Serlahkah yang Terbaik
Nutrisi untuk para atlet sukan Shaklee memberikan apa yang tubuh anda perlukan; sebelum, semasa dan selepas latihan, dengan formula yang terbukti secara klinikal  dapat membantu anda bertahan lebih baik, berlatih lebih lama dan kembali bertenaga dengan lebih cepat.

Jaminan Ketulenan Shaklee
Tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis atau sebarang bahan pengawet tambahan.

Cubalah hari ini.....

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.




Puan Wan Norazlina
Shaklee Independent Distributor [ID No : 880309]
019-9824691| wnorazlina@yahoo.com |kioskvitamin@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive