Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Wednesday 22 August 2012

Sy NO to Pain killer... Pastikan Nutriferon sentiasa ada...siapa yg belum cuba, harus cuba ye..

Teringat 3 hari lepas, saya terpaksa balik awal dari kerja dek kerana pengasuh saya dapat selesema dan demam...biasa la tu, saya ingat lagi masa saya belum kawin dulu, tiap2 kali bulan Ramadhan mesti saya dapat selesema sehingga la tahun lepas...Alhamdulillah tahun ni saya tak dijangkiti selesema semenjak mengamalkan Vita C Shaklee..baby saya pun mendapat benefit yg sama, tak pernah demam atau selesema..


kenapa Vita C Shaklee? vitamin c brand lain tak boleh ke?
Vitamin C brand lain bukan tak bagus, bagi saya Vitamin C Shaklee ni adalah yg terbaik pernah saya cuba..Apa bagusnya Vitamin C Shaklee ni? anda nak tahu, klik sini 

Harini saya nak bercerita tentang Nutriferon... Sebelum tu saya nak tanya, apa yg biasa kita ambil apabila demam, migrain, atau period pain?.....

Mulai saat ni, say NO to pain killer...kenapa?
Cuba baca ni....kenyataan ni dipetik dari laman facebook
________________________________________________________________


“Suami saya bekerja sebagai Jurutera IT di sebuah hospital, di mana pihak hospital sedang menyiapkan pengkalan data untuk pesakitnya. Dia mengenali rapat doktor tersebut. Doktor memberitahu suami saya, apabila mengalami sakit kepala, mereka sendiri tidak sanggup mengambil P*****l atau Paracetamol. Sebaliknya, mereka akan mencari ubatan herba Cina atau mencari altenatif lain.  
Ini kerana P****** adalah bertoksik kepada tubuh kita . Ia merosakkan organ hati. Menurut doktor tersebut, P****** akan tinggal di dalam tubuh selama sekurang-kurangnya 5 tahun. Menurutnya lagi, pernah berlaku seorang pramugari menelan terlalu banyak Panadol semasa kedatangan haid kerana tugasnya perlu berdiri sepanjang masa penerbangan. Dia kini baru berumur 30-an tetapi sudah perlu menjalani rawatan buah pinggang (dialisis) setiap bulan. 
P****** adalah sejenis “pain killer”, semakin banyak anda mengambilnya, semakin lama semakin kurang kesannya kepada anda. Bererti anda perlukan dos yang lebih lagi apabila ia kurang berkesan. 
Kita semua akan jatuh sakit apabila usia kita semakin meningkat. Untuk wanita, mereka akan melalui pengalaman melahirkan zuriat. Bayangkan mereka akan diberi dos yang kuat apabila terpaksa melalui proses beranak melalui pembedahan. Jika anda terlalu banyak mengambil P****** atau Paracetamol sepanjang hidup anda, seperti mereka yang ada migrain, ia akan memberi kesan sifar terhadap kesakitan yang anda alami dan anda memerlukan ubat yang lebih kuat lagi untuk mengurangkan rasa sakit. 
Adakah anda sanggup diberi dadah yang kuat seperti morfin?? Hargailah kehidupan anda. Fikir sebelum mudah memasukkan ubat yang “biasa” ini ke dalam perut anda.
________________________________________________________________

Memandangkan sekarang ni musim selesema, ramai yg ambil jalan mudah dengan ambil pain killer atau panadol untuk cepat baik, betul tak? Memanglah demam cepat kebah bila ambil panadol, tapi macam mana dengan kesan jangka panjang? Dalam hidup ni kita boleh membuat pilihan. Jadi pilihlah yg terbaik untuk diri anda yg berharga. Saya cadangkan anda memilih Nutriferon


NutriFeron merupakan satu-satunya pemakanan tambahan di U.S. yang dicipta oleh penemu interferon yang boleh menambahkan penghasilan interferon di dalam badan secara semulajadi. Nutriferon ni umpama first aid kat rumah. Kena standby letak kat rumah or dlm handbag or bwk travel ke mana2. Bukan kena mkn hari2.. tapi ingat ya... Sistem imuniti perlu dibina dari awal... Jadi jika rasa mcm nak demam or sakit2, sila telan sepeket nutriferon ni... Jika tidak, anda hanya simpan satu dua peket di dlm beg anda.

CEPAT ORDER SEKARANG!
DAPATKAN NUTRIFERON DENGAN HARGA PROMOSI, HANYA DI BULAN OGOS!!...

Bulan Ogos ada beberapa hari lagi..rugi tak cuba.. :)

_______________________________________________________________

Untuk maklumat lanjut/order
Sila contact
Wan 019-9824691
Shaklee Independent Distributor
ID: 880309
e-mail: kioskvitamin@gmail.com \ wnorazlina@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive