Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Friday 31 August 2012

VIVIX kejayaan revolusi

APA YANG DIJANGKAKAN DENGAN VIVIX!
Keputusan akan berbeza untuk setiap orang bergantung pada keadaan kesihatan mereka. Mengekalkan badan kita sihat pada tahap "selular" adalah amat berharga. Bagi orang-orang yang mahu kekal muda dan patut seberapa lama yang boleh, Vivix adalah satu kemestian. Ia adalah semua tentang memberi kesan kepada proses penuaan pada masa hadapan, serta menterbalikkan kesan negatif yang sedia ada sebaik mungkin.


Bagi mereka dalam kesihatan lemah, Vivix boleh menyahtoksik dan anda akan mengalami reaksi negatif sementara. Seperti Dr Shaklee berkata, "Apabila memulakan program tambahan anda mungkin 'menaikkan debu kecil' sebelum anda mendapatkan rumah bersih." Bersabar dan tabah untuk KESIHATAN muktamad!
 
Pilihan: mengurangkan Vivix ½ sudu teh untuk satu atau dua minggu untuk meringankan 'healing crisis' sepanjang tempoh detoksifikasi ini menyeluruh.

Video kenapa kita menjadi tua


Gambar seorang pesakit kencing manis yang telah menggunakan vivix

Testimonial pengguna VIVIX : Overseas costumer

KENCING MANIS: Ini adalah cerita saya dan kemajuan saya. awal 2006, saya telah didiagnosis sebagai Diabetic JENIS II. januari 2008, saya telah berkembang kepada program diet & senaman yang sederhana , tetapi pengambilan Metformin saya kini pada 1500 mg setiap hari dan purata tahap gula darah 150-160mg pada puasa. Selepas 30 hari, saya telah mendapat hampir tiada keputusan yang besar pada 1500 mg sehari, jadi saya beralih kepada ZERO Metformin dan digantikan dengan 2 Cinch Shakes dan 2 Shaklee Glucose Regulation Complex setiap hari.
Hampir dalam tempoh 4 hari penggunaan, Gula Darah saya tahap pergi ke 125 mg sehari pada puasa dan telah menegaskan bahawa cara selama 7 bulan.
Pada persidangan New Orleans, ia telah menyatakan bahawa VIVIX mempunyai ciri-ciri yang bermanfaat membantu glukosa bergerak dengan pantas ke dalam sel. Satu masalah utama Diabetic Jenis II,  glukosa tidak memasuki sel-sel sama ada cukup pantas atau dalam jumlah yang betul untuk memberi sel tenaga yang cukup untuk melakukan kerja. 
Ah .. Ha! VIVIX boleh membantu glukosa untuk bergerak dengan lebih cekap ke sel-sel yang harus membantu saya TYPE II Diabetes. Selepas mengambil VIVIX selama 2 minggu dengan masih mengambil Shaklee Glucose Regulation Complex, Tahap Gula Darah saya pergi ke 85-115 masing-masing dengan perubahan biasa. Saya tidak dapat memberitahu anda adakah ini bermakna kepada saya yang dilabel sebagai JENIS  II Diabetic. Saya mempunyai tenaga, tetapi lebih penting pandangan yang lebih baik untuk masa depan saya. John Lafferty

STROKE PEMULIHAN: Saya mengalami strok besar 3 1/2 tahun
lalu (doktor menyifatkan degupan jantung saya tidak teratur  - Saya
percaya ia adalah tekanan) menyerang otak kanan saya (& selasih
ganglia) menyebabkab bahagian badan sebelah kiri saya benar-benar tidak berfungsi dan otak kanan  saya sangat stress, reaktif, & tertekan.
Saya tidak pernah sama sekali menyerah, saya mengambil makanan tambahan Shaklee tanpa berhenti, bersenam, mendengar cd motivasi, membuat terapi otak dan lain2 rawatan.Hanya orang yang mengenali saya yang tahu kemajuan  saya.   
Tetapi apa yang mereka tidak nampak adalah keletihan dan perjuangan itu mengambil masa. Kemudian produk Vivix dikeluarkan,saya terus mencuba. Selepas  6 minggu,  saya fikir ia adalah mungkin kesan plasebo, tetapi hari ini saya boleh memberitahu anda beberapa perkara yang saya TAHU telah berubah.
BALANCE - Keadaan saya telah bertambah baik begitu banyak, saya kini memanjat tangga, membawa sesuatu dalam tangan, dan tidak juga memegang rel untuk berjalan.
TENAGA - begitu berbeza sekarang saya boleh melakukan 30 minit treadmill, mencatatkan kadar jantung saya yang lebih baik & bukannya
perlu untuk tidur sahaja.
FOKUS - Saya mengalami gula darah kini lebih imbangan dan menjangkau perhatian yang lebih panjang - hanya selesai membaca sebuah buku keseluruhan dalam beberapa hari, dan yang paling pasti, saya membuat A dalam kelas Sepanyol (di mana rakan sekelas saya & guru @ 1/3 umur saya).
Jadi, saya akan mengatakan ketajaman mental dan ingatan saya adalah
dipertingkatkan serta!

SIKAP HIDUP ADALAH BAIK! Saya bangun pagi ini,seperti kebanyakan orang lain sejak menggunakan barangan ajaib ini, penuh kecergasan & keyakinan dan gembira. Terima kasih, Tuhan & Shaklee! Saya mempunyai kehidupan saya kembali, Sylvia Greene


VIVIX vs TEKANAN DARAH TINGGI: Saya mempunyai tekanan darah tinggi yang dikawal oleh gabungan ubat diuretik dan beta blocker . Biasanya walaupun dengan ubat sistolik saya antara 129-138 dan diastolik saya antara 75-83 dan nadi saya akan terdiri di mana-mana 80-91 (jarang jatuh di bawah 80).
Selepas lima hari pada Vivix ™ tekanan darah saya adalah 111/69 dan nadi 59. Satu-satunya perkara yang berbeza.Saya telah melakukan bacaan yang rendah ini setelah menggunakan Vivix ™.Beberapa hari lalu, BP saya seolah-olah menjadi konsisten sekitar 122/73 dan nadi 70. Itu cukup menyenangkan saya. saya berharap untuk akhirnya dapat membuang semua ubat-ubatan. Saya mengambil makanan tambahan magnesium dan CoQ10 untuk mengatasi ubat bp saya. Saya tidak pernah mengambil mana-mana ubat-ubatan lain, saya tidak mengubah diet saya  dan tahap senaman saya masih sekitar 7500 langkah-langkah sehari. Secara keseluruhan, saya seolah-olah mempunyai lebih banyak tenaga dan saya lebih berupaya untuk menumpukan perhatian. Saya akan mengesyorkan anda mengambil Vivix ™ pada waktu pagi supaya anda boleh mendapatkan manfaat lebih tenaga sepanjang hari.
Genia Powell

Lagi testimoni pengguna oversea vivix di sini : Vivix Testimonies


Berminat?
Sila contact
Wan Norazlina [019-9824691]
Shaklee Independent Distributor
ID 880309
kioskvitamin@gmail.com

1 comment:

  1. info yg berguna...bolih memberi motivasi kepada ramai pengidap penyakit kronik agar mengambil supplement yg baik..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive