Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Wednesday 7 May 2014

Dapat award cikgu Wan bulan jun ni :)

Ini cerita minggu lepas. Dapat email cinta dari Shaklee -----> Invitation to Star Achiever Awards
Alhamdulillah syukur dapat naik pentas lagi.

Teringat bulan 3 haritu, naik pentas terima sijil naik rank as Sr Supervisor, heboh satu sekolah saya naik pentas...termalu pulak.
Kat sekolah saya tak promot sangat Shaklee ni....malu hehehe 
Nak edar pamplet pun malu...saya promot online je tru fb, page dan blog.

Tahun lepas masa NC..National Conference Shaklee saya tak dapat pegi sebab masalah peribadi...masa tu sedihla sikit...tapi pujuk hati sendiri TAHUN DEPAN AKU MESTI PEGI.

Alhamdulillah tahun ni dapat naik pentas terima 4 awards...syukur ya Allah. Terima kasih juga pada mentor saya PM Kak Cery yang banyak memotivasikan saya dan selalu ingatkan supaya efektif setiap bulan.

Untuk dapat award ni, ada syarat2nya....antaranya utama sekali kena capai Rank Supervisor. Banyak benefit bila dah dapat Supervisor. Kita dapat kumpul point untuk melancong free 5 star treatment, car bonus (yangni saya belum terima lagi), bonus 21% dan banyak lagi. Bila dah jadi Supervisor/Leader, kita perlu efektif setiap bulan selama dalam cycle...Mac 2013-Feb 2014, award ni saya dapat sebab efektif selama cycle lepas. 

Tahun lepas saya dapat melahirkan sorang Leader, Sup Norhanim...in shaa Allah tahun ni nak melahirkan lebih ramai leader.

Jomla bersama kami team "Towards Millionaire" menggapai kejayaan dalam Shaklee.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...