Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Sunday 11 May 2014

Kejayaan milik yang berusaha..sama-sama kita daki puncak kejayaan

Selamat pagi semua...ini kisah Jumaat lepas,baru berkesempatan nak share kat sini :)

Dalam Shaklee, selain idola pertama saya PM CeryMamafaiz, saya sangat kagum dengan kejayaan Master Herny dan groupnya.

Alhamdulillah...Jumaat lalu saya dapat luangkan masa bersama mereka belajar sesuatu yang baru bagi saya.

Mereka berjaya naik ke ranking Master Coordinator dalam masa setahun...Hebat!
Kalau anda nak tahu income Master Coordinator bermula 5 angka....banyak tak 5 angka? uuuhh bagi saya sangat banyak dan 5 angka tu tak tergapai kalau bekerja makan gaji.

Dalam Shaklee, semakin tinggi pangkat, semakin besar bonus dan semakin kurang kerja kita...tak sama dengan kerja makan gaji.

Kalau anda tengah mencari side income...bekerja dari rumah tanpa keluar ke mana2? saya sarankan anda buat biz Shaklee. Marketing Plan nya sangat senang difahami dan senang diikut. Produknya terjamin BERKUALITI.

Saya sedang mendaki gunung-gunung kejayaan dalam Shaklee, jika anda berminat bersama saya, hubungi saya untuk saya bantu anda sama-sama kita berjaya dalam Shaklee. Berjaya untuk dapat FREEDOM dari segi kewangan.

Minggu depan saya akan adakan kelas untuk anak-anak buah saya. Hubungi saya jika anda berminat untuk mengetahui Marketing Plan Shaklee.

Wan Na  016 441 5473.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...