Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Sunday 25 May 2014

Sesi Mengejar Impian bersama insan hebat

Sesi menimba ilmu..
Sesi MI #1 Mengejar Impian "Mission I'm Possible"

Alhamdulillah 25hb May 2014 mencatat sejarah, saya dapat hadiri majlis ilmu bersama2 insan hebat dalam shaklee.


Poster saya bersama adik-beradik Shaklee di bawah naungan PM Cery


Upacara memotong kek menjadi upacara wajib bila ada sesi seperti ini


Inilah dia rakan2 seperjuangan di bawah susur galur kami



cucu Shakle saya yang tabah dan kuat. 
Akak doakan Dieyanna Nhdbaby sukses dengan Shaklee. Keep moving dear. Banyak dah tips yang dapat harini. Praktikkan ok 

Kawan-kawan di kawasan NILAI yang nak dapatkan Shaklee boleh COD dengan Dieyanna ye.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...