Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Sunday 21 April 2013

Berapa kos jika anda sakit?


Semalam belajar pasal nutrisi...harini rasa nak telan semua suplemen Shaklee sebab setiap satunya unik dalam menjaga kesihatan.

Tak sanggup untuk sakit...anda tengoklah berapa perbelanjaan perubatan untuk penyakit2 yang biasa dihidapi...WOW! kalau sekali rawat terus sembuh tak pelah juga kan.



Sebab itulah saya amalkan suplemen Shaklee alhamdulillah dah setahun lebih...bukan semua produk Shaklee yang saya ambil..tapi hampir semua saya dah cuba.

Pengambilan suplemen sejak awal mampu menjaga kesihatan kita. Saya tak belanja banyak pun untuk suplemen harian...hanya serendah RM 80 sebulan, ANDA MAMPU!!...Jika anda juga nak amalkan suplemen, cubalah dulu yang asas dan pilihlah yang betul2 berkesan dan bernilai untuk wang dan kesihatan anda.

SHAKLEE...kenapa saya pilih Shaklee? Kerana saya tau brand Shaklee dah lama di pasaran,lebih 50 tahun dan produknya telah menjalani beratus ujian secara klinikal untuk memastikan semua produk SELAMAT, BERKESAN DAN MESRA ALAM sebelum dipasarkan..dan yang paling utama semestinya semuanya HALAL.

Jika anda nak tau apa PERBEZAAN produk2 SHAKLEE dan produk lain di pasaran, anda boleh hubungi saya dan rangkaian saya.
Wan Na....PM atau 019 9824691.
Nornadia 017 4898624
Cik Yang 012 4547496 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...