Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Thursday 25 April 2013

Cergas dengan mudah


Saya dapat mesej ni:
Apa yang saya boleh ambil untuk menghilangkan penat dan mengekalkan kecergasan dengan cara yang mudah?

Jawapan saya:
Cubalah PERFORMANCE DRINK SHAKLEE.



Ianya dalam bentuk serbuk berperisa oren. Bancuh dengan air sejuk atau air biasa. Lepas minum terasa kesegarannya.
Rasanya macam air 100 plus perisa oren, tapi yang ini tiada gas. Boleh diminum bila-bila masa. Senang!

Formula unik Shaklee dalam PD iaitu Opticarb membekalkan tenaga serta-merta dan berterusan tanpa mengganggu kestabilan gula dalam darah.


Ia sesuai untuk semua, ibu menyusu, ibu mengandung, ibu biasa, bapak2 terutama ketika berpuasa untuk mengelakkan badan dari kekeringan. Mereka yang bekerja di tengah panas, kerja shift malam..Budak2 demam pun elok ambil PD sebab bila dah demam biasanya tak selera makan minum. PD boleh tolong CEGAH DEHYDRATION tu.

Satu canister ada 539gm. Rasanya ala2 macam oren Tang. Best!
Nak cuba, boleh contact saya Wan Na 019-9824691. @ pm fb www.facebook.com/KioskVitamin1

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...