Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Saturday 20 April 2013

Shaklee Produk Workshop

Harini nak bercerita mengenai kursus yang saya hadiri 

Untuk pengetahuan semua, sebagai distributor, Shaklee tak membiarkan distributornya menjual produk tanpa ilmu. Pihak Shaklee mengadakan Produk Workshop sekurang-kurangnya 2x setahun.


Produk Workshop ini diadakan di seluruh negeri, jadi jika anda sebagai distributor, anda digalakkan menghadiri workshop ini untuk menambah ilmu berkaitan dengan produk.

Alhamdulillah 20 April 2013 saya selamat menghadiri workshop tersebut yang diadakan di Bandar Sunway, P.Pinang. 


Banyak ilmu baru mengenai produk yang dikongsikan oleh 2 orang Nutritionist Shaklee.

antara agenda program adalah product presentation by Shaklee Nuritionist, Celine and Sarah. Kata2 aluan daripada Shaklee sales director, games ttg produk, dan yg paling tak sangka ada agenda penyampaian sijil kepada leader2 shaklee :)

Alhamdulillah..bila dah attend program ni bertambah yakin lagi la dgn kehebatan produk shaklee ni. dan rasa lebih yakin nak share dgn org lain. Dan mmg dpt sy simpulkan bnyk sungguh benefit pengambilan vitamin especially di usia muda ni. Sbb kita bnyk terdedah kpd pencemaran, gaya hidup tak sihat dsb.

oklah, sy kongsikan sedikit foto yg smpat dirakam spnjg program. 


 Inilah Sijil yang saya perolehi selepas menghadiri workshop berkenaan


 Akhirnya Selamat ditauliah


 Ini saya dan anak biz saya, norhayan :)
Mak ngan anak belajar bersama2



Inilah group saya. Anak biz Norhayan dan Nornadia, bersama 2 nutritionist Shaklee


Alhamdulillah..mmg best kalo berada di kalangan org2 Shaklee ni. ibaratnya cas2 positif terbang sana sini. Semua positif, xda jeles2.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...