Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Saturday 27 April 2013

sambungan... Adakah badan anda cukup KALSIUM?


Jika anda nak tahu pil Kalsium yang terbaik yang pernah saya cuba...semestinya saya akan jawab OSTEMATRIX SHAKLEE....KENAPA?


Ostematrix bukan sekadar Kalsium. Ia DILENGKAPI DENGAN KALSIUM, MAGNESIUM, VITAMIN D, COPPER, ZINK DAN BORON.

Kalsium susah diserap di dalam badan.
>> Kehadiran Magnesium membolehkan Kalsium di angkut ke bahagian yang memerlukan. 
>> Vitamin D membantu penyerapan Kalsium dengan lebih baik. 
>> Apabila Kalsium diserap, Boron mempercepatkan pembinaan tulang. 
>> Manakala Magnesium, Copper dan Zink compress the bones jadi lebih padat.

Susu sahaja tak cukup untuk membekalkan Kalsium kepada badan anda. 
Jadi buatlah pilihan yang BIJAK!

Sebotol Ostematrix mengandungi 120 biji.
Retail Price RM 61.00

Anda nak harga special? pm saya @ SMS Wan Na 019-9824691.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...