Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Friday 5 April 2013

Nutriferon ubat demam dan sakit tekak


Hari Jumaat jam 2pagi, tiba-tiba saya terasa anak tekak saya bengkak dan sangat susah nak telan air liur. Badan pula dah mula menggigil dan tanda awal demam nak datang. Saya bangun dan cuba memakan sedikit biskut dengan air panas untuk alas perut sebelum saya nak makan apa-apa vitamin.

Dalam otak ni, dah tergambar Nutriferon …selepas alas perut terus aje makan Nutriferon sepeket. Esoknya, Jumaat pagi tu selepas makan pagi, saya amik lagi sepeket Nutriferon. Sebab terasa tekak ni masih lagi bengkak. Selepas lunch saya telan lagi sepeket dan malam sebelum tidur lagi sepeket.

Sabtu jam 3 pagi saya terbangun sebab terasa dahaga, selepas minum alhamdulillah semua lendir keluar dengan banyaknya dan bengkak yang terasa di anak tekak makin surut. Pagi Sabtu saya masih amalkan yang sama macam rutin Jumaat, setiap lepas meal saya telan Nutriferon.

Alhamdulillah hari ni makin beransur baik. Lega sangat. Nasib Nutriferon sentiasa ada dalam rumah. Dengan izin ALLAH lega dah rasa sakit dekat tekak ni.

Sejak dengan Shaklee, saya rawat diri saya dengan vitamin. Pada saya tiada istilah terlebih vitamin bila sakit. Masih ingat dengan seorang doktor yang mendapat kanser, beliau sendiri rawat dirinya dengan vitamin berpuluh2 biji sehari. Beliau juga turut pesan amalkan minum air kelapa muda at least seminggu sekali untuk nuetralkan darah. Mungkin ada setengah orang suka makan ubat doktor, kerana kesannya cepat tetapi tanpa disedari ubat itu boleh mengganggu fungsi buah pinggang dalam jangka panjang.
————————————————————————————————–
So, decide what best for u..u know urself better than anyone else kan..nak cuba? pm saya cepat! Bulan ni promo nutriferon tau



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...