Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Monday 27 May 2013

Awet muda kerana konsisten amalkan suplemen

Saya amat tertarik tentang cerita pasangan kembar dan kakaknya yang dilahirkan kembar seiras...namun nampak berbeza ketika mereka meniti usia 69 tahun..

Ini disebabkan Mary adalah pengguna setia suplemen Shaklee..dan mengamalkannya sedari muda..manakala kakaknya pengguna suplemen Shaklee yang tidak konsisten..

Cuba baca cerita di bawah ni.....saya telah terjemahkan setelah memetik artikel di http://healthilyeverafter-pam.blogspot.com/


Kembar seiras, Testimoni & Perbezaan Pengguna setia Shaklee
=========================================
Berikut adalah testimoni dan bukti manfaat jangka panjang bagi mereka yang mengambil produk Shaklee.

Cerita ini telah diberitahu sebelum Shaklee keluar dengan dua produk paling laris - Vitalizer(cuma terdapat di US) dan Anti-penuaan Vivix. Bolehkah anda bayangkan testimoni yang akan dibuktikan dalam tempoh 20 tahun akan datang selepas mengambil produk-produk ini? Saya gembira bahawa saya (dan kakak saya Laura) kedua-dua pengguna Shaklee yang setia.


Mary Anderson dari Evansville, Indiana telah menjadi pengguna tetap seluruh barisan produk Shaklee selama lebih 20 tahun. Kakak mary jarang menggunakan produk Shaklee, lebih suka menggunakan produk yang dibuat oleh syarikat-syarikat lain.


Walaupun mereka dilahirkan dengan kod genetik yang sama, Mary mempunyai lebih banyak tenaga, rasa lebih sihat, kelihatan lebih muda dan sihat daripada kakak kembarnya yang bukan pengguna setia produk Shaklee .


Mary seorang wanita yang mempunyai tenaga tanpa had pada umur 69. Beliau aktif dengan gereja, melakukan banyak kerja-kerja sukarela dan Presiden Pertubuhan Wanita Republikan tempatan. Semua orang berfikir ibu kepada empat anak dan nenek kepada enam remaja berumur kurang daripada 69tahun!

Wow, satu kisah yang luar biasa! Ini hanyalah satu lagi sebab mengapa Shaklee menjadi # 1 Syarikat pemakanan semulajadi di Amerika Syarikat

Jika anda berminat dalam mengambil produk terbaik di pasaran, saya cadangkan ESP, Nutriferon dan Vivix Shaklee, ketiga-tiganya merupakan AntiAging Set..



Inilah Mary dan Kakaknya


Wan Norazlina [019-9824691]
Shaklee Independent Distributor
ID 880309
kioskvitamin@gmail.com
FB Page: KioskVitamin1

1 comment:

  1. fakta yang bermanfaat untuk kita semua..thanks akak..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive