Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Thursday 30 May 2013

diabetes dan vivix

[TESTIMONY SHARING]
by: Nini Kopiah Kait

ni umi saya. umur umi saya 55 tahun [lahir tahun 1958]

bermula vivix mac 2013. masa tu bacaan diebetes 29. huuuuuuu....seriau. takut kene inject insulin sendiri.

jadi, umi konsisten vivix+ ubat hospital 

kalau ada sakit, ubat hospital jgn tinggal ye. shaklee sebagai pembantu, jangan 100% bergantung.
minggu lepas, umi cek darah, dah jadi 11. Alhamdulillah. dah lama x turun serendah tu. syukur

semalam umi call saya. g repair basikal. nk naik basikal pusing2 kampung. sekarang pinjam basikal makcik.

tergelak saya. dah berpuluh tahun x naik basikal. sebab pening. tp sekarang dah x pening umi cakap. baru sebulan ambik vivix.

sungguh saya terpesona

----------------------------------

betul~ 
kalau sakit kronik, jangan pandai2 tinggal ubat doktor.. bahaya kalau jadi apa2 sape nak tanggung.. unless doktor dah bagi green light bole stop makan ubat (ramai yang dah bole stop ubat lepas consume shaklee konsisten).. dengan izin Allah jua~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive