Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Tuesday 14 May 2013

Fungsi Grape seed dalam vitamin E


INFO KECANTIKAN

Vitamin E Shaklee mengandungi grape seed...apa kebaikan Grape Seed ni jom saya cerita sedikit pengetahuan saya tentang Grape Seed ( biji anggur).



10 kebaikan yang saya nak share adalah seperti kat bawah ni

>> Membantu kesihatan Otak, mata dan KULIT

 >> Melambatkan proses PENUAAN

 >> Menyingkirkan RADIKAL bebas

>> Membantu pengedaran mikro dan kardiovaskular

>> Mencegah masalah kelenjar prostat

>> Mengurangkan radang (inflamatory)

>> Mengurangkan kedutan dan meningkatkan keanjalan kulit

>> Mencegah kesan negatif yang disebabkan oleh sinar ultraviolet

>> Membantu fungsi sistem saraf otak

>> Meningkatkan daya pertahanan

Untuk lebih lanjut, anda boleh pm saya ye.
www.facebook.com/KioskVitamin1

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive