Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Friday 10 May 2013

Modal bisnes Shaklee


Tiba-tiba pagini nak share tentang modal untuk berbisnes.....bisnes online Shaklee yang saya buat sekarang.

Antara soalan yang HOT selalu saya dapat:
" kak, berapa ribu nak start biz Shaklee mcm akak buat sekarang?...kak, berapa modal nak ...See More 

Dengan Shaklee ...LANGKAH PERTAMA cuma jadi member iaitu RM75 untuk semenanjung dan RM85 untuk Sabah Sarawak.Kenapa kena jadi member? Sebab nak entitle untuk semua benefit spt CASH, CAR and CONVENTION dsbg.

Itu je lah...dan STOK BARANG tak yah beli berlonggok-longgok....beli barang untuk diri sendiri dan keluarga saje...lain lah kalau dah ada customer tetap dan dah stabil.

Kalau BARU START memadai BERKONGSI PENGALAMAN bersama produk Shaklee....bab penghantaran, kalau dekat dengan branch, boleh pegi beli dan pos ke customer...kalau jauh, boleh mintak company yang hantarkan.

Cuma dalam biz Shaklee ni yang PALING PENTING anda kena sediakan SEKEPING HATI YANG KENTAL, OTAK YANG 'FRESH', KOMITMEN.

In Syaa Allah kalau ada semua tu, anda boleh pergi jauh...boleh capai income pasif 4-5-6 angka.
Jika anda berminat untuk buat biz Shaklee, pm saya...rahsianya akan saya kongsikan dengan anda.
Wan Na 019-9824691.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive