Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Thursday 30 May 2013

No wonder Vivix drpd Shaklee ni bermutu tinggi.. tgk aje saiz anggurnya... sebesar bola golf ma!

Wow.. lapar tak tengok buah anggur ni? ni buah anggur muscadine yang dipanggil super grapes sebab saiz nya lagi besar dari anggur biasa!


anggur biasa ada 19pasang kromosom. tapi, muscadine ada 20pasang yang menjadikan ia lg best dan hebat dari anggur biasa! 

nak awetmuda makanla anggur istimewa ni. byk di tanam di US, tapi yg special dia blh ditanam di udara yg sedikit panas dan lembap tak macam anggur lain yang hanya subur di kawasan sejuk saja.

tak sabar nak makan muscadine saya. dah siap proses dah, tak payah kupas2 kulit cuci2. muscadine yang diproses tanpa cmpuran pengawet ni sangat bagus untuk kencing manis, darah tinggi, kardiovaskular, stroke, kanser dsb kerana kandungan antioksida dia sangat tinggi. pati muscadine ni la yang saya panggil tonik sirap ajaib Vivix! ada lagi campuran lobak ungu dan sebgainya menambahkan lagi Vivix saya. Nak cube? ada kat rumah dalam peti ais.

Yummy! (eh, tapi tak boleh makan byk2, berwasatiah juga dalam apa2 hal dan urusan, barulah tak membazir dan tidak datangkan apa2 kesan berlebihan, no no no!) 
pape tanya je saya jgn malu2, kalau lapar pun saya xpernah makan orang  saya nk muscadine yg comel ni je!

credit to Ainul Malik

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive