Welcome Bloggers!

Terima kasih singgah ke teratak saya,
Alhamdulillah...di sini anda boleh dapatkan info mengenai: Vitamin Shaklee


Saya boleh dihubungi di:
Facebook: www.facebook.com/wanna.wzamry
FB Page: www.facebook.com/KioskVitamin1
SMS/Wassap 016-4415473
Email: wnorazlina@yahoo.com | kioskvitamin@gmail.com

Followers

Thursday 30 May 2013

Vivix dan mak saya

Harini nak share testimoni VIVIX lagi
Tesimoni dari Nur Izzati Che Jawias
_____________________________________________

Dulu mak sering sakit urat, pinggang, kebas2... sebab mak menjahit. Siang mlm buat keje.. mata pun makit rabun.
Sejak amalkn vivix, dah 8 botol dh..kesihatan mak makin bagus. BONUSNYA bukan takat tu..mak makin awet muda. Serius mmg boleh nampak beza. Mata pun makin ok. Ada sy tny.. best sgt ke vivix sampai mak takleh tinggal sampai 1 mlm pun. Mak cakap... sgt2 best..ilang sakit2 urat. Yg penting rasa cergas bertenaga tak mcm dl2. Seronok tak terhingga bila skrg ni bisa2 akibat resdung pun jrg mak merungut. Kalo dl..mkn budu ngn belacan jek, haaa...bengkak la gusi mak. Sekarang TIDAK lg.. Thanks to VIVIX and Shaklee yg meningkatkat taraf kesihatan mak ayah saya. Alhamdulillah...

Time vivix promo ni, apa lg..boleh la grab vivix promo 1 set 


Korang suka tak tgk mak ayah sihat bertenaga.. kurang sakit2?
Jom hadiahkan vivix buat yg tersayang ♥♡♥

Nak tau harganya? contact saya
019-9824691

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive